Jsme kreativní RESTART centrum se sídlem v Praze.

Každý projekt je pro nás výzvou a rádi Vám vyhovíme s realizací Vašich snů, nápadů a řešení.

RESTART CENTRUM

Společnost RESTART centrum vznikla 25. května 2022.

Naší hlavní ambicí sociálního podniku RESTART centrum je rozvíjet kreativní podnikání, kde se propojuje kreativní práce a umění s principy sociálního podnikání.

Naše vize

Záměr na sociální podnik RESTART centrum vznikl ve spolupráci s týmem kreativců a umělců, kteří jsou spolu s vedením podniku iniciátory jeho vzniku. Ambicí sociálního podniku RESTART centrum je rozvíjet kreativní podnikání, kde se propojuje kreativní práce a umění s principy sociálního podnikání.

Společenská odpovědnost

Přijímáme společenskou odpovědnost, kdy fungujeme jako sociální podnik. Hodláme zaměstnávat jednotlivce se zdravotním postižením či duševním onemocněním, které integrujeme jak do pracovního procesu, tak do plného života. Je pro nás radostí dát jim příležitost naplno rozvinout svůj talent a dovednosti.

RESTART centrum utváří živelný kulturní prostor

spolu s kreativci, kteří se kolem tohoto centra formují. Je to místo zasvěcené kreativitě a multižánrovému vyjádření uměleckého i názorového vidění světa. Realizujeme výstavy spojené s vernisážemi, divadelními prvky, autorským čtením, besedy, promítání aj., kdy do těchto činností zapojujeme také osoby se zdravotním postižením či duševním onemocněním

RESTART centrum se angažuje v umělecké činnosti

která napomáhá osobám se zdravotním postižením či duševním onemocněním rozvíjet a využívat svůj tvůrčí, umělecký a intelektuální potenciál v souladu s článkem 30.2. Úmluvy OSN o právech osob se zdravotním postižením.

Propojení osob

Propojení osob s kreativním uměleckým zájmem a osob se zdravotním postižením není náhodné, považujeme to za jednu z charakteristik naší značky RESTART, kterou si v Praze budujeme. Pro nás je život a podnikání mnohem víc než jen čísla a tabulky, je o příbězích, lidech a skutečných hodnotách.

Kreativní centrum

Jsme kreativní centrum, které hýří nápady a věříme, že oceníte naši profesionalitu, spolehlivost, rozumné ceny a umělecké pojetí

Jsme DTP studio, VIDEO studio a PR agentura

Na základě kreativní umělecké a arteterapeutické činnosti se zapojením osob se zdravotním postižením či duševním onemocněním se zformoval společný zájem na vzniku nového sociálního podniku se zaměřením na kreativní služby PR, DTP a Video studia. Nový sociální podnik umožní pracovní uplatnění osob se zdravotním postižením či duševním onemocněním v atraktivním oboru, který patří v současné době mezi moderní a velmi žádaná odvětví podnikání. Základy, na nichž můžeme stavět, jsou zkušenosti týmu RESTART centra s.r.o. s osobami se zdravotním postižením a s kreativní uměleckou činností.

  • DTP a grafické služby
  • VIDEO studio
  • PR a online marketing

Jsme kreativní centrum, které hýří nápady a věříme, že oceníte naši profesionalitu, spolehlivost, rozumné ceny a umělecké pojetí.

DTP a grafické služby

Tvorba tiskovin od grafického návrhu přes sazbu a zlom až po závěrečnou korekturu před tiskem (reklamní kampaně od tvorby log, vizitek, designových manuálů, brožur, letáků, katalogů až po zpracování webových stránek). Webové stránky jsou v dnešní době základním informačním prostředkem firmy a cílem je, aby byli hezké, čisté responsivní a měli pozitivní ohlas.

  • Vizitky, Loga
  • Designové manuály, brožury, letáky
  • Webové stránky.
  • Korektury, sazba

VIDEO studio

Hledáte způsob, jak se odlišit od konkurence a zaujmout na první pohled? Využijte inovativních služeb našeho video studia, které vám pomohou zazářit v digitálním světě. Specializujeme se na širokou škálu video formátů, které vám pomohou oslovit zákazníky, obchodní partnery i zaměstnavatele.

  • Video životopisy – Představte se jinak!
  • Video dotazníky – Efektivní nástroj pro výběr zaměstnanců
  • Reklamní a propagační spoty – Vaše značka v centru pozornosti

Náš tip   Jsme tým lidí, kteří rozumí tomu, co je potřeba pro úspěšnou video prezentaci. Používáme moderní techniku, kreativní přístup a vždy se soustředíme na vaše konkrétní potřeby. Pomůžeme vám vytvořit obsah, který nejenže zaujme, ale také přinese výsledky. Vstupte s námi do světa vizuální komunikace a objevte, jak vám naše video životopisy, video dotazníky, dokumentární videozáznamy, webináře a reklamní spoty mohou pomoci posunout vaši kariéru nebo firmu o krok dál.

Kontaktujte nás ještě dnes a zjistěte více o našich službách!

PR a online marketing

Úspěch v digitálním světě není náhoda. Potřebujete efektivní strategii, která zajistí viditelnost vaší značky, přivede nové zákazníky a zvýší váš prodej. Naše marketingová agentura vám poskytne komplexní služby, které zahrnují Internet marketing, E-mail marketing, SEO optimalizaci, copywriting, správu PPC kampaní a nastavení a správu online kampaní.

Internet marketing je dnes nezbytností pro každý úspěšný podnik. Pomáháme vám využít všechny dostupné kanály k budování vaší značky a dosažení konkrétních obchodních cílů. Od webových stránek až po sociální média, naše strategie zahrnují všechny aspekty online marketingu, které maximalizují váš dosah a návratnost investic.

  • Internet marketing
  • E-mail marketing
  • SEO optimalizace
  • Copywriting, správa PPC kampaní,
  • nastavení a správa online kampaní

Výstavní činnost

V roce 2022 jsme realizovali 2 výstavy, v roce 2023 jsme realizovali 5 výstav a v tomto roce 2024 jsme zatím realizovali 2 výstavy. Všechny výstavy se setkaly se značným úspěchem a byly hojně navštíveny, průměrná návštěvnost byla cca 70 osob na každé výstavě.

Kulturní činnost podporují tito významné osobnosti a umělci

Arteterapeutické výtvarné koučinky

Realizujeme Arteterapeutické koučinky pomocí výtvarné a keramické tvorby. Jednotlivé arteterapeutické workshopy nabízejí možnost vyzkoušet metody společné tvorby a jsou koncipovány jako aktivizační umělecká terapie. Absolventi workshopů rozvíjí nejen svůj výtvarný talent, ale také si upevňují sociální vazby.

Umělecká tvorba u nich podporuje uvolnění napětí, sblížení, pochopení svých emocí, pojmenování strachů, odstranění bloků, které je ovlivňují v každodenním životě, a to skrze tvoření v příjemném a bezpečném prostředí.

Jednotlivé arteterapeutické workshopy nabízejí možnost vyzkoušet metody společné tvorby a jsou koncipovány jako aktivizační umělecká terapie. Absolventi workshopů rozvíjí nejen svůj výtvarný talent, ale také si upevňují sociální vazby. Umělecká tvorba u nich podporuje uvolnění napětí, sblížení, pochopení svých emocí, pojmenování strachů, odstranění bloků, které je ovlivňují v každodenním životě, a to skrze tvoření v příjemném a bezpečném prostředí.

Arteterapie

Arteterapie

Arteterapie

Naplňování charakteristik sociálního podniku

RESTART centrum se od svého vzniku zapojuje do osvětové činnosti o sociálním podnikání, které zaznamenává v České republice masivní rozvoj a profiluje se jako významný pilíř sociální ekonomiky. Sleduje společný cíl poukazovat na význam sociálního podnikání pro místní komunity a na to, jak mohou subjekty veřejné správy tyto aktivity podporovat.

Spolupracuje se zástupci samospráv, stávajícími i budoucími sociálními podniky a všemi, kterým je sociální ekonomika blízká a chtěli by využívat produktů sociálního podnikání, sociálních inovací a sociální ekonomiky.

Máme zkušenosti v sociální oblasti s realizací projektů v oblasti sociálního podnikání. Po profesní stránce vedení sociálního podniku mají rozsáhlé zkušenosti všichni členové realizačního týmu, na pozicích vedoucí DTP studia, vedoucí videostudia, vedoucí online marketingu. Nápomocni při tvorbě originálních řešení budou kreativci a umělci se kterými spolupracujeme.

Motivace pro založení sociálního podniku

ZÁJEM

existující zájem umělců a kreativců podpořit sociální podnik se zaměřením na pracovní uplatnění osob se zdravotním postižením či nebo duševním onemocněním v atraktivním oboru DTP a VIDEO studia, včetně PR a online marketingu

PRACOVNÍ MÍSTA

možnost vytvořit 3 stálá pracovní místa pro osoby z CS.

POPTÁVKY

poptávky návštěvníků Art Centra na možnosti uměleckých grafických služeb, natáčení videí a online propagace, potvrzený zájem budoucích odběratelů služeb

Naplňování charakteristik sociálního podniku RESTART studio

RESTART centrum s.r.o. se otevřeně hlásí ke statusu sociálního podniku, kdy má toto jasně a otevřeně deklarováno v zakladatelské listině zveřejněné na justici. Proto při založení sociálního podniku počítá také se závazky spočívajícími v dodržování 5 základních principů sociálního podnikání a vnímá je jako přirozené rozšíření činnosti společnosti. Tyto principy jsou pro RESTART centrum s.r.o. závazné v plném rozsahu a budou dodržovány a dokladovány.

1. Společenská prospěšnost v oblasti zaměstnávání a sociálního začleňování osob znevýhodněných na trhu práce

Sociální podnik sleduje společensky prospěšný cíl, kdy zaměstnává a začleňuje osoby se zdravotním postižením či duševním onemocněním. Bude integrovat, zaměstnávat, vzdělávat a sociálně začleňovat osoby znevýhodněné na trhu práce, konkrétně osoby se zdravotním postižením a duševním onemocněním. Společensky prospěšný cíl je formulován v zakládací listině společnosti.

2. Zaměstnávání více než 30 % osob znevýhodněných na trhu práce.

  • Cílovou skupinou jsou osoby se zdravotním postižením a duševním onemocněním
  • Celkový počet zaměstnanců sociálního podniku z CS bude činit 3 osoby a mimo CS rovněž 3 osoby.
  • Podíl osob z CS na celkovém počtu zaměstnanců sociálního podniku bude činit 50 %.
  • Všichni zaměstnanci z CS budou pracovat na snížený pracovní úvazek a je jim umožněna nepravidelná pracovní doba. Pracovní doba bude flexibilní s možností přestávek a odpočinku podle potřeby.
  • Osoby ze znevýhodněných skupin budou zaměstnány na dohodu o pracovní činnosti s minimálním úvazkem 0,4 v podnikatelské činnosti sociálního podniku (grafik a operátor DTP studia na 0,5 úvazku, specialista na video tvorbu na 0,4 úvazku a online marketér na 0,4 úvazku).
  • Osoby mimo CS budou zaměstnány na dohodu o pracovní činnosti (ředitel DTP studia 0,5 úvazku, personální a psychosociální pracovnice 0,4 úvazku a vedoucí video a online studia 0,4 úvazku). Tito pracovníci budou poskytovat zaměstnancům z CS profesionální podporu v zaučování v oboru.
  • Provoz sociálního podniku bude uzpůsoben tak, aby individuálně vyhovoval, ale zároveň nedošlo k poškození či ohrožení pracovního místa. Vznikne optimální pracovní prostředí uzpůsobené požadavkům zaměstnance – např. potřeba bezbariérového přístupu, bezbariérových toalet, delších přestávek v práci apod.

3. Integrace a rozvoj zaměstnanců znevýhodněných na trhu práce.

Sociální podnik zavede integrační nástroje, které umožní zaměstnancům z CS výkon pracovní činnosti a udržet pracovní pozice. Tyto nástroje přispívají k řešení jejich individuálních specifických potřeb a zajišťují psychosociální bezpečí (vytvářejí atmosféru přijetí, dostačivosti, důvěry, férových vztahů, jasného, očekávatelného a osobnostně rozvojového chování), podporují osobní a vztahovou spokojenost a minimalizují stresové faktory.

  • Na základě vstupního pohovoru bude zpracován pro každého zaměstnance z CS Individuální plán rozvoje, jehož hlavním kritériem není jen jejich výkonnost, ale především snaha a chuť pracovat. Individuální plán bude obsahovat: 1. profesní a osobnostní cíle; 2. metody nácviku potřebných dovedností; 3. způsoby rozvoje pracovních kompetencí; 4. odborné externí vzdělávání; 6. způsoby komunikace, řešení konfliktů, budování vztahů.
  • Zaměstnancům z CS bude poskytována psychosociální podpora jejímž cílem je pozvednout jejich pracovní a životní elán, předcházet negativním vlivům a dosahování optimálního fungování zaměstnanců z CS v pracovním procesu (adaptace na pravidelnou pracovní docházku, pracovní prostředí, posilování motivace, předcházení a řešení případných problémů na pracovišti apod.).
  • Pravidelnou podporu bude zaměstnancům z CS poskytovat personální a psychosociální pracovnice, která bude s těmito zaměstnanci pracovat na jejich individuálním rozvoji dle jejich Individuálních plánů. Jako dobrovolník bude docházet do sociálního podniku sociální pracovník, který pomáhá s řešením týmových záležitostí, potřeb zaměstnanců z pohledu sociálního pracovníka z jiného sociálního podniku.
  • Další psychosociální a terapeutická podpora bude zajištěna spolupracující organizací, kterou je Česká společnost pro duševní zdraví - https://www.csdz.cz/. Podporu bude zajišťovat peer terapeut, který může mírnit nebo odstranit problém, který by se vyskytl.
  • Psychosociální podpora bude probíhat individuální i skupinovou formou 2x měsíčně v minimální časové dotaci 2 hodiny/zaměstnanec. Řešena budou stále aktuální témata, jakými jsou: komunikace v týmu i se zákazníky, řešení konkrétních případů interakcí se zákazníky, práce se stresem, asertivita, sebemotivace atd.
  • Individuální plány rozvoje zaměstnanců z CS budou pravidelně (cca 1x za 3 měsíce) vyhodnocovány a aktualizovány. Výsledky společných sezení psychosociální pracovnice se zaměstnanci z CS budou ve formě podnětů předávány vedení sociálního podniku, které na ně bude reagovat při pravidelných provozních poradách. Dále budou podkladem pro implementaci nových postupů, pravidel a změn v provozu tak, aby byly srozumitelné pro všechny zaměstnance.

4. Zapojování zaměstnanců a členů do směřování podniku na základě vypracované strategie.

Účast zaměstnanců na směřování sociálního podniku a zapojení do rozhodování o směřování sociálního podniku probíhá od počátku založení podniku, kdy zaměstnanci budou u zrodu podniku. Prioritou je, aby všichni zaměstnanci cítili, že mají nemalý vliv na směrování sociálního podniku. Tím dochází k posilování jejich sebevědomí, což podporuje jejich psychosociální a společenský růst – je to jedním z hlavních cílů sociálního podniku, dosáhnout toho, aby zaměstnanci věděli, že právě oni se podílejí na úspěchu sociálního podniku.

  • Vedení sociální podniku po navázání pracovního poměru se zaměstnanci z CS vypracuje ve spolupráci s těmito zaměstnanci detailní strategii jejich zapojování do rozhodujících procesů podle jejich individuálních možností. V této strategii budou definovány oblasti, kde k zapojení zaměstnanců dochází.
  • Bude zpracována srozumitelná Metodika práce, tak aby jí všichni zaměstnanci rozuměli, ve které budou popsány pracovní postupy, hodnocení práce a podpora budování nebo upevňování dobrých pracovních návyků.
  • Provozní porady: Každý týden na začátku pracovní doby se bude konat provozní porada s výměnou důležitých informací a zadáním úkolů. Na poradě se řeší změny, novinky, plánování nového sortimentu a prodejní akce. Zaměstnanci z CS mají možnost vyjadřovat se k pracovním záležitostem, strategii činnosti sociálního podniku a jsou podporováni k aktivnímu dotazování, dávání podnětů, případně konstruktivní kritice nefunkčních postupů.
  • Měsíční porady: Zaměstnanci se budou podílet na rozhodovacích procesech sociálního podniku, budou pravidelně informováni o chodu sociálního podniku, k tomu bude 1x měsíčně porada. Na těchto měsíčních poradách budou zaměstnanci seznamováni s průběžnými výsledky hospodaření sociálního podniku a zároveň zde budou moci předkládat návrhy či připomínky k fungování sociálního podniku.
  • Podnikový sněm: Zaměstnanci budou spolurozhodovat o směřování sociálního podniku. K tomu se bude konat 1 x za rok podnikový sněm za účasti všech zaměstnanců, který bude schvalovat roční rámcový plán činnosti sociálního podniku a rovněž zde budou zaměstnanci seznámeni s výsledky hospodaření za předešlý rok, jakož i s rozdělením zisku a naplňováním fondů pro úhradu výdajů souvisejících s plněním sociálních cílů podniku. Je samozřejmostí, že k použití rozdělovaného zisku a k naplňování fondů pro úhradu výdajů souvisejících s plněním sociálních cílů se budou vyjadřovat především zaměstnanci.
  • Zápisy a předávání informací: Ze všech porad a ročního sněmu bude pořízen zápis, který obdrží každý ze zaměstnanců. Zápisy jsou vedeny takovou formou, aby zohledňovaly individuální schopnosti a možnosti zaměstnanců, v případě nepochopení jsou informace dojednávány a předávány individuálně. Důležité informace a změny jsou vyvěšovány na nástěnce v pracovních prostorech, kde mohou zaměstnanci rovněž nechávat vzkazy a informace týkající se provozu.

5. Reinvestice min. 51 % zisku do rozvoje sociálního podniku a naplnění jeho společenské prospěšnosti.

  • Sociální podnik bude vykonávat soustavnou ekonomickou aktivitu a bude schopen zvládat ekonomická rizika.
  • V souladu s principy sociálního podnikání bude více než 51% zisku reinvestováno do rozvoje sociálního podniku a naplňování deklarovaných společensky prospěšných cílů. Reinvestice bude zaměřena na zkvalitnění, rozvoj a rozšíření produktů a služeb, včetně pestrosti a kreativity sortimentu. Část zisku bude využívána pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců z CS, motivační odměny zaměstnanců a jejich benefity.
  • Tržby z prodeje produktů a služeb sociálního podniku budou tvořit alespoň 30 % z celkových výnosů podniku.
  • Výše zisku bude, v souladu s účetní uzávěrkou (přílohou k účetní uzávěrce), za každý uzavřený kalendářní rok zveřejněná na www.justice.cz a uvedeno procento/částka reinvestice, do čeho bylo reinvestováno.

6. Nezávislost v manažerském rozhodování a řízení na externím zakladateli.

  • Sociální podnik bude mít nezávislé manažerské řízení.
  • Sociální podnik bude autonomní v manažerském rozhodování a řízení na externím zakladateli.
  • Externí zakladatel nebude účasten v řídící struktuře, nebude mít rozhodovací pravomoci, dispozice podpisovým právem a nebude se podílet na schvalovacích procesech.

7. Lokalizace, podpora místní ekonomiky a spolupráce s místními aktéry.

  • Princip místního prospěchu bude v rámci projektu naplňován zaměstnáváním osob z CS bydlících, nebo žijících, většinově v Praze.
  • Sociální podnik bude primárně zaměřen na uspokojování místní poptávky. Proto bude činnost zaměřena především na pražské subjekty. Zákazníky sociálního podniku budou zejména pražští občané, podnikatelé a místní samospráva.
  • Princip místního prospěchu bude naplňován i vybranými dodavateli, kteří budou rekrutováni převážně z místních společností a firem Prahy. Například papíry, další spotřební materiál, skladový materiál a podpůrné či doplňkové služby, budou nakupovány od místních společností a firem z Prahy.
  • Úzkou spolupráci má sociální podnik navázanou s místní správou a organizacemi v oblasti práce s CS a propagace aktivit pro klienty. Spolupráce s odbory sociálními Úřadu MČ Praha 10, Úřadu MČ Praha 3, Úřadu MČ Praha 2, s využitím jejich zkušeností s poradenské pomoci osobám se zdravotním postižením, zejména pak z jednání pracovních skupin KPSS zmíněných MČ – Osoby se zdravotním postižením. Dále spolupráce: Centrum pro zdravotně postižené kraje Praha; Svaz tělesně postižených v České republice z. s. - poradna Praha – Karlín; Asistence o.p.s.; Fosa, o. p. s.; Užitečný život, z.s.; Česká společnost pro duševní zdraví; Národní rada osob se zdravotním postižením České republiky, z.s.; Enttiva s.r.o.; Rytmus - od klienta k občanovi, z.ú.

8. Environmentální zodpovědnost při výkonu podnikatelské aktivity, tzn. při výrobě výrobků a poskytování služeb včetně provozu.

  • Sociální podnik má formulované a uvedené konkrétní zásady environmentálně šetrného podnikání a provozu, které jsou veřejně dostupné (na webových stránkách SP) a zároveň tyto zásady bude naplňovat v praxi. Důraz bude kladen na efektivní využívání všech zdrojů a šetrný přístup k přírodě a životnímu prostředí – řešením konkrétního enviromentálního problému (t.j. zejména snižování energetické náročnosti a využívání obnovitelných zdrojů).
  • V rámci sociálního podnikání získáme certifikáty a průkazy svědčících o enviromentálně šetrném podnikání – necháme si zpracovat uhlíkovou stopu provozovny, cirkulární scan a enviromentální audit.

Zaměříme se především na tyto oblasti enviromentálního prospěchu:

  • Energie – budeme využívat energeticky úsporné technologie při spotřebě energií. Do topné sezóny připravíme plán úniků tepla (např. tepelná izolace, nainstalovány šetřiče vody, zaměříme se na nákup energeticky úsporných přístrojů a na průběžné měření spotřeby energií u všech elektrických přístrojů pomocí chytrých technologií – elektrických měřičů. Nehospodárné přístroje budeme revidovat. V provozu nastavíme hospodárné procesy na mytí nádobí. Budeme využívat úsporné spotřebiče (energetická třída A), další vybavení a techniku (kopírka, tiskárny, notebooky aj.) Budeme preferovat bezpapírovou administraci v kancelářském provozu (elektronické podepisování a zasílání faktur, elektronické podepisování a zasílání smluv aj.).
  • Chemie – v provozu SP budeme používat ekologické čistící prostředky. V případě rekonstrukcí a oprav budeme využívat ekologické materiály a přírodní nátěry.
  • Opravy – zaměříme se prioritně na nákup vybavení, které lze opravit. Budeme se snažit o maximální životnost produktů i technologií.
  • Recyklace, odpady – v provozu budeme aplikovat strategii prevence vzniku odpadu a spotřebu environmentálně příznivých produktů na pracovišti, ať už jde o kancelářské zařízení, kancelářské potřeby, potraviny či nápoje. Tím budeme minimalizovat vznik odpadu, který budeme třídit (papír, plast, sklo, směsný odpad) a recyklovat obaly (láhve, plasty atd.) a zbytkové hmoty. Veškerou drogerii hodláme nakupovat v co největších baleních a preferovat budeme dodavatele umožňující bezobalové zásobování drogerií či prodloužení cyklu obalů. Budeme se podílet na recyklaci tonerů do tiskárny a používat recyklované papíry. V maximální možné míře budeme využívat oboustranný tisk. Budeme usilovat o minimalizaci spotřeby energie při naší činnosti.
  • Doprava - v maximální míře budeme preferovat ekologickou dopravu (využívání inovativních, digitálních řešení pro dopravu, která maximálně snižují emise v dopravě, využití ekologických pohonů včetně e-mobilitních technologií), dále jízda na kole či chůze pěšky.

Dny poezie a literatury

Jedná se o ojedinělou literární aktivitu, jejíž produkční nároky jsou minimalistické a dopad na kvalitu uměleckého života Pražanů a pro zájmové publikum značný.

Záměrem je podtrhnout osobitost Prahy a akcentovat literární tvorbu, jako jeden ze základních pilířů české společnosti, která napomáhá rozvoji kreativního myšlení obyvatel a podporuje vazby lidí k místu, kde žijí, budou si ho chránit a uchovávat pro další generace.

Tato činnost je podporována Městskou částí Praha 10 v rámci partnerství pro Prahu 10. Literární program se otevírá statusu knižního klubu, salonu, preferujícího autorské čtení tvůrců sdružujících se kolem významného pražského Nakladatelství Bondy s.r.o, a je zastoupena umělci:
  • básník, spisovatel, žurnalista - redaktor, reportér, nakladatel, fotograf

  • básník, spisovatel, nakladatel, novinář, fotograf

  • básnířka, esejistka, předsedkyně pražského klubu Obce spisovatelů ČR, čelní organizátorka proslulého Dialogu na cestě - letos 10 let výročí

  • poeta, hudební skladatel, kameraman, režisér

  • básník, spisovatel, esejista, novinář - výkonný šéfredaktor NOSu - časopisu Obce spisovatelů ČR, čelní představitel české dekadentní scény

  • novinář, rozhlasový redaktor, kameraman, fotograf, spisovatel

  • básník, publicista

  • básník, spisovatel

  • básník, spisovatel

Kontakt

RESTART centrum s.r.o.

Adresa

Chudenická 1059/30
Hostivař, 102 00 Praha

Telefon

+420 608 397 354

17174511

Obchodní podmínky pro užití aplikace